Tuesday 16 August 2011

H.A.P.P.Y

Akhirnya
setelah 3 bulan .. apa yang ditunggu-tunggu
telah tiba!!!!
Gembiranya( utk seketika k!!)


Cuba teka apa?* jgn pikir yg bukan2 weyh!*

Exam exel aku!!haha
aku dapat A ( 8o% jerr)
masa aku bwat exam nie, aku main hentam keromo jerr.. tulisan pun alahai cantik hanya di hadapan * tak cukup masa krana banyak berangan-angan))
yg penting masa menjawab novel tu ( bhgn D) main sedap aku jer- tapi btol!
bhgn c ( karanagn lebih 180 p.perkataan- bwat surat x rasmi) - penuh perasaan hingga masa tinggal berapa minit jerr

Paper 1 - 34/40      - percaya-
Paper 2 - 78 / 100 - tak cayer-



dulu taw brapa??
62% ( gred c)

paper 1 - 29 /40-??
paper 2- 64 / 100- ???

ni aku bwat dengan penuh berhati-hati
tulisan dijaga dari awal hingga akhir



Alhamdulillah~
Selamat berpuasa kpd umat Islam && Selamat Hari Raya

No comments: